|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Nei, det har jeg aldri vurdert. Askepott begynner jo kl 11 også så det ville blitt en svært hektisk morgen.
|
|
|
#42 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Ja, men ikke på et senter. Ikke umulig at jeg tar en økt på ergometersykkelen mens barna ser tegnefilmer på TV. Så kan jeg spise sjokolade med bedre samvittighet på kvelden...
|
|
|
#43 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?
Julaften - hellig? Mange folk må faktisk jobbe flere timer på julaften.
|
|
|
#45 |
|
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Kort vei fra aktivt rytteri til slabbedaskliv gitt
|
|
|
#46 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Jeg og søstra mi (som kommer hjem fra Danmark til jul) skal på julespinning kl 12. Da skal pappa ha E. og lage julegrøt til vi er ferdige. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Textrovert
|
Jo'a, men det virker på en måte litt mer legitimt å jobbe enn å jogge. Men mulig jeg er tar helt feil altså, og at det er fritt fram for å gjøre hva som helst på julaften.
Det er nå uansett tråkking, åndenød og svetting, da. Hvor mye gøy og stemning kan det nå egentlig bli?
|
|
|
#49 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Veldig gøy! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
På den førjulsspinning som jeg var på ifjor, fikk vi gaver, instruktørene hadde nisselue og det var julemusikk. Veldig koselig !
|
|
|
#51 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Ja, det kunne jeg gjort. Stått opp litt tidlig, dratt avgårde og tatt en runde der. Supert! Setter i gang forbrenning, så den kunne jeg har fløte på lenge..
|
|
|
#52 |
|
Textrovert
|
Instruktøren sa at hun IKKE kom til å spille julemusikk, og at Elixia skulle være julefri sone. Så personlig synes jeg det hørtes litt stusslig ut på julaften.
|
|
|
#53 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Nei, på julaften har jeg så mye annet å holde på med. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Julaften er jo en hverdag til julen ringes inn. Butikker osv er jo også oppe. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Borte
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Nei, det kunne faktisk ikke ramlet meg inn i måneskinn.
|
|
|
#57 |
|
En som trener
|
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Jeg har ingenting prinsipielt i mot det, nei. Hadde jeg skullet feire jul hjemme og samtidig var fritatt for matlaging eller andre forberedelser (veldig sannsynlig), hadde det vært deilig med en treningsøkt på julaften. Og jeg er så langt fra treningsfanatiker som det er mulig å bli. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Trapper opp igjen !
Da styrer jeg unna denElixia. På min vanlige Elixia var det ihvertfall ifjor masse julekos, med juleopplegg i barnepass også.
|
|
|
#60 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?Ja det kunne jeg. Må være veldig greit å få litt ut av kroppen før man synker ned i godstolen. |
|
|
|
![]() |
|
|