Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er din rareste julegaveopplevelse?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 18:21   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Søsteren min fikk en do av mannen sin et år. Innpakket. De holdt på å pusse opp badet. (ja, det var mest for spøk, men morsomt likevel)

Jeg fikk håndvask julen etter at jeg pusset opp den lille doen. Pent pakket inn, fraktet til min bror i nabobyen og lagt under treet der. Ting tar mye mer plass når du skal hjem igjen. Min ex måtte ta med seg en last med gaver så vi skulle få fraktet det hjem.

Mamma fikk 1/4kg kaffe, riktignok Evergood, pakket inn i en oppvaskklut og en oppvaskbørste, av min eldste bror og hans kone. Da var det hyggelig når de satt og fortalte at de hadde spleiset med brødrene hennes på lammeskinnskåpe til mamman hennes

Jeg ønsker meg nytt blandebatteri på kjøkkenet, men har gitt beskjed om at det ikke er en akseptabel julegave, det samme med strykejern og dosete.
Jeg har nemlig fått avfallskvern i bursdagspresang, og drill, pussemaskin og pussemus. Det er enkelt for far å kjøpe. Det er noe han skjønenr seg på (han er rørlegger).

Gammel 20-12-07, 20:03   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Mamma fikk 1/4kg kaffe, riktignok Evergood, pakket inn i en oppvaskklut og en oppvaskbørste, av min eldste bror og hans kone. Da var det hyggelig når de satt og fortalte at de hadde spleiset med brødrene hennes på lammeskinnskåpe til mamman hennes

Gammel 20-12-07, 20:17   #3
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff, jeg skjønner ikke hva det er med enkelte og gaver!

Gammel 20-12-07, 21:58   #4
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min rareste julegaveopplevelse er vel fra det året jeg faktisk ikke fikk noenting fra mannen min. Hna hadde nemlig ikke funnet noe, så da kjøpte han heller ingenting. Tanken på å lage et gavekort eller noe lignende falt han heller ikke inn.
Det merkeligste synes jeg egentlig er at foreldrene hans ikke reagerte på at jeg ikke fikk noen gave.
Året etter fikk jeg dobbelt opp med gaver da, for å gjøre opp.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 00:54   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Min rareste julegaveopplevelse er vel fra det året jeg faktisk ikke fikk noenting fra mannen min. Hna hadde nemlig ikke funnet noe, så da kjøpte han heller ingenting. Tanken på å lage et gavekort eller noe lignende falt han heller ikke inn.
Det merkeligste synes jeg egentlig er at foreldrene hans ikke reagerte på at jeg ikke fikk noen gave.
Året etter fikk jeg dobbelt opp med gaver da, for å gjøre opp.

Der har jeg også vært. Eller mannen dro ut på julaften for å kjøpe noe og glemte lommeboken. Heldigvis var jeg blitt voksen nok til å fnise av det.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 12:25   #6
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Vi får uendelig mye rart av mine svigeforeldre.. I år var det en globus som tok kaka. Jeg forstår at det er mange som kanskje ønsker en slik, og ser nytten i det, men ikke jeg.
Fra min far fikk jeg og mannen på deling, et ullundertøy sett i ull og to par ullsokker. En lue og et par hansker. Antagelig tenkte han at vi skulle være ute annen hver gang.
I fjor fikk vi en vann temperaturmåler. Den har små glass duppedingser i den som flyter opp eller synker etterhvert som varmen i huset synker eller stiger.
I år fikk vi også enda to nye pledd, selv om vi sa ettertrykkelig i fra at det ønsket vi ikke. Faktisk ville vi ikke ha noe, men gave må vi få.
Vi elsker taco, så et år fikk vi et enormt stort fat med oppdelte kakestykker, til hver av tingene man har på tacoen. Den er blytung og blir absolutt ikke brukt. Tanken her varmet veldig, men skuffelsen var stor for esken og tyngden sa meg at dette måtte være en ny dvd spiller. Som jeg virkelig hadde ønsket meg..

Såpe, tannkremer og tannbørster får vi hvert år, og det er helt greit. Jeg setter pris på det, selv om jeg ble mobbet på skolen pga det. Jeg måtte jo snart skjønne at familien min mente at jeg luktet vondt og hadde dårlig ånde. Men nei, jeg skjønte nok ikke det
Trivial pursuit ble gitt til min datter på 7 i år. Hun er riktig nok smart, men
Jeg har også av en eller annen grunn alltid fått en lampe hvert år. Fra forskjellige mennesker.. Jeg skjønner ikke tanken bak å gi noen en lampe?

Gammel 20-12-07, 22:58   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

For to år siden hadde min kjære blitt lurt av en messeselger i England til å kjøpe en massasemaskin for ryggen. Denne ble julegave til meg. (som aldri har likt å bli massert, jadda) greit nok.
Fordi han kjøpte dette fantastiske messetilbudet fikk han også med en massasjepute til bruk i badekaret gratis. Greit nok det også, helt til jeg pakket oppe herligheten på julaften og fant ut at denne såkallte puta inneholdt en enorm massasjestav. Skal si mormor og farmor fikk rare ansikter

Gammel 20-12-07, 23:29   #8
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

UTROLIG!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.