Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an?
Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet 10 8,13%
Jeg vil bli med 19 15,45%
Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt 96 78,05%
Det er bare å reise i vei uten videre planlegging 3 2,44%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 20:19   #16
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Når det er sagt, jeg synes det er litt urettferdig å si at min skisse er for å dekke mitt behov. Skulle jeg tenkt kun på egne behov må jeg innrømme at det i år ville blitt en "all inclusive resort" i syden med full barnepass hele dagen lang og en mor som sov, sov og sov...

Ja, men det synes jeg du skulle gjøre, da. Jeg for min del opplever at ungene trives overalt. Vi har ikke hatt en tur hvor ungene ikke har trivdes. Jeg er sikker på at for ungenes del er det ett fett med interrail, hjemmeferie, sydenferie eller bestemorferie når de er så små. Når ungene er så små synes jeg man skal ha ferie først og fremst etter de voksnes premisser.

Emneord
galskap, kosetur, reise med barn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.