Sv: Babykasting
Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.
Jeg er enig i at det gjøres (enda) verre ting med barn i forskjellige religioners navn, men sjansene for å drukne i dåpsservanten er vel mindre enn for å slå seg i hjel om noen bommer her?
Jeg har ikke sett videoen. Men jeg vil jo tro at når ingen har blitt skadet er det rimelig trygt. Hva med meg som to ganger om dagen putter ungene mine inn en bil - hvor det beviselig blir drept mange - og kjører av gårde? Mine handlinger må jo være verre enn dette?
Det at vi synes det "ser fælt ut" er vel ikke noe som kan brukes for å vurdere situasjonen? Jeg synes det ser helt absurd ut, men andre synes at vaksinering er absurd. (Og i realiteten bør vi i Norge være så gjennomvaksinert at faren for å bli smittet av meslinger, røde hunder og kusma være liten - ergo unødvendig å vaksinere. Må vel nesten føye til at jeg er for å vaksinere barn, dette var bare et forsøk på å vise hvor absurd det kan se ut fra utsiden.)