|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når lot dere barnet få sitte forovervendt? | |||
Så snart h*n vokste ut av babysetet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 16,67% |
Da h*n ble 2 år |
37 | 19,27% |
Da h*n ble 3 år |
62 | 32,29% |
Da h*n ble 4 år |
61 | 31,77% |
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#301 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Ca 15 mnd, alle tre. Første fordi vi ikke visste bedre, de to siste fordi de kastet opp i bilen med jevne mellomrom.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Første til hun var bare 8 mnd (takk og pris for at det gikk bra), andre til hun var 15 mnd og tredje til hun var 4,5 år. Man lærer så lenge man lever ikke sant
![]() |
#303 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Storesøster ble snudd et par måneder før hun fylte 5. Tvillingene var ganske nøyaktig 4,5 år. Mine har aldri hatt problemer med å sitte bakovervendt. Tvert om, Sigurd spydde på første turen han satt forovervendt.
![]() |
#304 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Dei to eldste satt bakovervendt til dei var 3 år. Yngste blir 3 år i april og eg tenker at eg kjem til å snu han også dersom han er 15 kg. Har ikkje veid han på lenge, så anar ikkje kor tung han er.
![]() |
#305 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Det var en skikkelig gammel tråd! Jeg har i alle fall ikke svart i den før.
![]() |
![]() |
#306 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg har sikkert svart i den før. Sist redigert av Skremmern : 10-01-14 kl 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Gammel tråd, tror ikke jeg har svart, men jeg KAN ikke stemme.
![]() |
#308 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg har sikkert også svart før, men eldstemann satt bakovervendt til han var litt over 6 år
![]() |
#310 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg har heller ikke svart her, men mener jeg har svart i en tilsvarende. Uansett; det er kun tvillingene (som straks ble 5) som sitter forovervendt hos oss. De ble snudd da de var 4 1/2 om jeg ikke husker helt feil (mener vi snudde dem i juni i fjor, men skal ikke si det sikkert). Uansett var de over 4 år og 15 kg (såvidt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Eldste var nesten 3,5 år, yngste var litt over 5 år.
![]() |
#313 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Eldste fylte nylig fem og satt bakovervendt fram til i fjor sommer. Han er lang for alderen, og spesielt ryggen er lang så da passet rett og slett ikke selene mer. Lillebror på snart 3 og lillesøster på 1 sitter selvsagt bakovervendt og skal gjøre det så lenge de kan.
![]() |
#314 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Jeg HAR svart før, og svarer igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?
"Lillesøster" satt bakovervendt til hun var godt over 6 år, hun nærmet seg faktisk 6,5 før hun ble snudd helt og fullt. Nåværende lillesøster fyller 5 i februar, og vi har ingen tanker om å snu henne med det første. Jeg vil tro hun blir sittende til hun passerer 6 også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Husker ikke om jeg har svart før, men yngste ble snudd i april i fjor da han var 4. 5 år og rundt 16 kg.
![]() |
#317 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Apekatt #1 ble snudd i høst, da hadde han fylt fem år og passerte vektgrensa på 25 kg. Apekatt #2 blir nok sittende bakovervendt til han når samme vekt.
![]() |
#318 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Ingen av trollene er snudd foreløpig, de nærmer seg 3,5år. Har ikke planer om å snu de enda heller, fungerer utmerket å ha de bakover.
![]() |
#319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Gamal tråd ja, men kan jo svare likevel. Eldste vart snudd da ho var litt over tre år. Nr 2 var eit par månadar over fire år, og minstemann vart nettopp snudd, han fylte fire i desember.
![]() |
#320 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?Vi snudde jenta da hun var 5 år og 2 måneder. Da skulle vi på langtur, og den eldre søstra ble lei av å få beina hennes i ansiktet.
![]() |
|
|