|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RidningStoresøster går på riding. Timene varer 1 t, men er inkl, saling etc, så de har vel gjerne 45 min. effektiv ritid. Timene koster 230 kroner (men er da som del av en kursrekke). Enkelttimer er vel sikkert dyrere. Dette er i Oslo.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: RidningEr det noen som har prøvd å ri sammen, mor og barn? Jeg har en gammel drøm om å drive med hest, noe jeg aldri fikk som barn... Så kanskje jeg kan overtale en av ungene til å begynne, slik at jeg også kan gjøre det.
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Ridning
Så snart snupsen er stor nok skal vi det.
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: RidningIngen, noen gang, kommer til å få oppleve å se meg oppå ryggen av en hest. |
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Islandshester er sterke selv om de er små.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Jeg tror uansett vi må vente, for lillebror er for liten til organiserte ridetimer. Her omkring, så langt jeg vet, må barnet være minst 6 år for å kunne ha ridetimer i organisert form. |
|
|
|
#9 |
|
Keep calm and trot on
Snupsen rir på Alna ridesenter, og hun begynte rett før hun fylte 4. Nå er hun 5,5, og går på nybegynner 2.
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 21-05-11 kl 16:36. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Keep calm and trot on
fant ikke igjen det jeg hadde funnet, selvsagt, men de har familieleir på langedrag, og mor-datter-helg på stall verdens ende, men det så vel mer ut som et opplegg med riding for barnet og annet for mor, det var litt uklart.
|
|
|
#12 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
En venninne av meg har vært med på det flere ganger, skal se om jeg finner ut hvor.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: RidningJeg var på en tur med lillebroren min et år, der var det både voksne og barn med (jeg var 18-19 og han var 12 elns og det var mye yngre barn med han med, med foreldre). Broren min var da helt uvant med hest. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: RidningJeg vil gjerne ha et barn som rir. Eldstemann kan ri, men holder på for mye annet til å gidde lenger, jeg må prøve på nestemann. Målet er å få et barn som er såpass ivrig at jeg kan få en unnskyldning til å skaffe en familiehest.
|
|
|
#16 |
|
Dig for victory!
|
Sv: RidningHer koster det visst 150 kr/time om man binder seg til et kurs, knøtteridning er billigere. Det er en god rideskole, jeg har ridd der selv og kjenner de som driver den. Jeg hadde tenkt å begynne å ri litt igjen nå i år, men det får visst vente til etter nestemann.
|
|
|
|
#17 |
|
superbruker
|
Vil du låne min datter? Hun elsker hest. Hun skal forøvrig på to rideleire i sommer. Hun har et sterkt ønske om et tredje men der skal hun nok jobbe i stedet for og på den måten få være med.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Jeg synes det høres helt genialt ut. |
|
|
|
#19 |
|
superbruker
|
For liten? Nei, det er han ikke. Mellomste og minsten begynte samtidig på ridning. De var henholdsvis 3,5 år og 5 år. Da var de på rideleir for første gang og på høsten startet de med organisert ridning.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Nå tenker jeg på rundt her altså? Lørenskog/Skedsmo/Rælingen |
|
![]() |
|