Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 22:55   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Konklusjon: Du har ikke rett. I så fall slurver Siw hver gang hun skriver noe. (Sorry, Siw.) Poenget mitt: Argumentet med at dette var "once in a lifetime", holder bare ikke mål.

Jeg så over innleggene hennes, og rett som det er så bruker hun stor bokstav først, så jeg synes hun slurvet ekstra nå ja. Jeg nekter kategorisk for at det innlegget var det beste hun klarer.

(Og nå er jeg slett ikke sikker på om jeg bidrar til å gjøre situasjonen noe bedre her... )

Tja, vi får se hvor lenge vi klarer å holde deg gående da vettu.

Gammel 20-05-09, 23:43   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at jeg bare skal holde kjeft nuh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:44   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjerring. Jeg har ikke rettet på Siw i det hele tatt.

Gammel 20-05-09, 23:51   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kjerring. Jeg har ikke rettet på Siw i det hele tatt.

Kjerring?! :indignert:

Jawohl: B I T C H !!

Og du har rett, du bare knegget litt da Skremmern gjorde det. Og så påpekte du rettskrivingens fortreffeligheter etterpå. (Men det var vel til meg i grunn. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:26   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kardemommeloven er verdens beste lov. Ja til kardemommeloven og ja til rettskriving!

Gammel 21-05-09, 11:34   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan vi ikke alle bare bestemme oss for å lære en ting av denne tråden?

Det er mellomrom mellom tall og prosenttegn! :skingrestemme:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 11:45   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan vi ikke alle bare bestemme oss for å lære en ting av denne tråden?

Det er mellomrom mellom tall og prosenttegn! :skingrestemme:

Der kan du se, jeg overså enda en feil hos rine.

Gammel 21-05-09, 12:01   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg har ingen peil og har sikkert det helt på trynet selv. Skal vi se:

Jeg hadde faktisk to varianter ser jeg.

Voldsomt så vi mener noe om dette. Jeg glemmer tilstadighet hva jeg har i signaturen min og må poste innlegg for å se. Skal vi se:

Nettopp. Jeg har det visst med. Betyr lite for meg, og kan liksågodt ta det bort. Eller jeg kan la det stå.

Signaturen din kan sikkert stå, men har du vurdert å skifte nick til gullfisk?

Gammel 21-05-09, 12:16   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Signaturen din kan sikkert stå, men har du vurdert å skifte nick til gullfisk?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:04   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg burde visst at overskriften om "ubetydelig" ikke stemte når det er over 200 innlegg. :starter fra begynnelsen:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 12:32   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du er verst, Rine. For du antar at Siw er så dum at hun ikke kan passe på seg selv.

Gammel 21-05-09, 12:43   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du er verst, Rine. For du antar at Siw er så dum at hun ikke kan passe på seg selv.

Ja, du har heeelt rett. :går på rommet og skammer meg:

Jeg er faktisk nysgjerrig på hva Siw selv mener. Satte hun pris på kommentaren til Skremmern f. eks? Var det morsomt? Hadde hun bedt om å bli korrigert? Hvis du leser innlegget mitt etter - innlegget, så ser du sikkert at jeg også antyder at Skremmern ikke var spydig. Nettop fordi jeg ikke gadd denne diskusjonen. Nå er den jo likevel i gang, og jeg tar den på prinsipielt grunnlag, for min del trenger den ikke handle om Siw. )

Gammel 21-05-09, 13:02   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, det er virkelig flott gjort å insinuere at Siw har russkader.

Gammel 21-05-09, 18:02   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor tungtveiende og slående dette siste argumentet ditt enn er,: peker opp: vil jeg bare gjenta at jeg faktisk har både selvinnsikt og selvironi i tonnevis. Tror du ikke jeg skjønte selv at min første kommentar til deg og Sitron var spydig? Er man nødt til å skrive "her var jeg spydig/frekk/ironisk" under alle kommentarer heretter for å bevise at man skjønner hva man driver med? Og, ja; Den første linjen min her var ment å være spydig. :demonstrere enda mer selvinnsikt:

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jaha. Charming.

Det er greit å gjøre narr bak ryggen til folk, men en så uskyldig kommentar som Skremmern kom med i full offentlighet, det er feil? rine, ser du virkelig ikke at det er du som stakkarsliggjør siw med alle disse innleggene om sparking nedover, at man må huske på at folk kan ha senskader etter rus ( ) og derfor ikke finner CapsLock og whatnot?

Jeg synes det er bedre å fnise av noe bak ryggen på folk (fordi jeg ikke kjenner Siw, og fordi det faktisk kan hende at hun bare slurvet) enn det er å være spydig "to her face" slik Skremmern gjorde. Hun vet som sagt ikke hva som er grunnen til at Siw skrev som hun gjorde, derfor mener jeg det var unødvendig å komme med en slik kommentar.

Selvfølgelig skjønner jeg at jeg i muligens bidrar til å legge stein til byrden til Siw. Derfor har jeg prøvd å påpeke at mine forslag om russkader og dysleksi ikke gjelder henne. For min del har diskusjonen hele tiden vært på et generelt og prinsipielt grunnlag. At dere pluteslig nå er schempebekymret for hvordan stakkars Siw må føle det, blir jo litt komisk. Ingen av oss aner jo noe om grunnen til at hun skrev som hun gjorde, derfor må det gå an å bruke hennes innlegg som utgangspunkt for en diskusjon om hvorvidt det er OK å mobbe en medbruker som ikke skriver heelt etter FP- standarden.

Ja, det er virkelig flott gjort å insinuere at Siw har russkader.

Du har sikkert lest hva jeg skrev til aC, så spar krokodilletårene dine....
Ellers begynner jeg nå å lure på om det faktisk er du som er russkadet.
Ellers ville du vel fått med deg at jeg presiserte at disse "diagnosene" ikke gjaldt Siw?

Gammel 21-05-09, 18:25   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du ikke jeg skjønte selv at min første kommentar til deg og Sitron var spydig? Er man nødt til å skrive "her var jeg spydig/frekk/ironisk" under alle kommentarer heretter for å bevise at man skjønner hva man driver med? Og, ja; Den første linjen min her var ment å være spydig. :demonstrere enda mer selvinnsikt:

Håkkei, så hadde jeg skrevet "her var jeg spydig" i mitt innlegg til Siw så hadde det altså vært greit. :noterer:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 18:31   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir paranoid av å lese denne tråden. Jeg tror det er meg dere snakker om.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 18:39   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

What ? nå gir jeg meg ende over!
Henge meg ut på den måten fordi jeg slurvet med skrivinga mi.
Jeg har ALDRI hatt noen form for russkader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg vet godt om at man må skrive riktig her inne.

Siw, jeg sa ikke det. Dette var en prinsipell diskusjon. :gjentar med skingrestemme:

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Håkkei, så hadde jeg skrevet "her var jeg spydig" i mitt innlegg til Siw så hadde det altså vært greit. :noterer:

Hva er det med dette "Håkkei" på alle bauer og kanter?

Nei, du trenger ikke presisere når du er spydig. Spørsmålet var om jeg trengte å presisere det, for å unngå at du beskylder meg for manglende selvinnsikt når jeg er spydig mot noen. Bare for å vise at jeg vet at jeg er spydig.

Ellers er jeg sur fordi jeg hadde skrevet et laaangt svar til Safran, men ble utlogget før jeg rakk å poste.
(Later, Safran? )

Gammel 21-05-09, 18:44   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, du trenger ikke presisere når du er spydig. Spørsmålet var om jeg trengte å presisere det, for å unngå at du beskylder meg for manglende selvinnsikt når jeg er spydig mot noen.

Håkkei, så det er bare du som har lov til å være spydig. :noterer:

Gammel 21-05-09, 13:03   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Det er du som påstår at du er bedre enn andre i rettskriving, rine. Ingen andre.

Gammel 21-05-09, 18:23   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Svar

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.