Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Disse flaggene igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 15:39   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse flaggene igjen

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Så hvis du har blitt norsk statsborger så er man det egentlig bare i navnet? Man er "egentlig" fra et annet land og må vise det på nasjonaldagen? Jeg ser ikke helt poenget, til og med etter så mange innlegg som argumenterer for noe annet, vi feirer Norges nasjonaldag og vifter med flagget for å vise det. Å vifte med et annet lands flagg på denne dagen kan muligens være en hyggelig gest, men det er vel like mye en hyggelig gest å bruke ditt nye hjemlands flagg.

Nettopp! Det tenker jeg også! Enig i alt.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan jeg få uttrykke min bekymring her for at indere foretrekker curry foran brunost? Det virker nemlig som helt riktig tråd for denslags ulogiske ytringer.

Dette var vel -by far- den mest ulogiske ytringen i tråden så langt.

Så pakistanere "foretrekker" sitt flagg fremfor det norske, på samme måte som de foretrekker curry. I så fall er det i alle fall grunn til å lure på hva de vil signalisere. (Og da snakker jeg ikke om curryen, men om flaggpreferansen.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.