Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Total subjektiv utblåsning

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 10:13   #28
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Total subjektiv utblåsning

Dette minner meg om noe jeg så på stranda i Egypt. Ei tydelig bortskjemt russisk jente tok over forhandligene da hun og følget (6-8 pers) skulle kjøpe båttur av en fyr som gikk fram og tilbake på stranda og solgte disse turene.
Da de hadde avtalt pris så sa han at de måtte betale en sum i depositum. Det var snakk om 200,- ca.
Jenta nektet plent. Hun mente hun ikke hadde grunn til å stole på denne mannen. I don't know you, sa hun flere ganger. Han prøvde å forklare at han hadde problemer med folk som sa de skulle på tur for så ikke å møte opp til avtalt tidspunkt, han viste henne hvor kontoret var og han bar t-skjorte med logo på.
Så kom det fra jenta: In MY country, the client is allways right. :dån:

Jeg mener - man SKAL yte service og strekke seg langt når man jobber i butikk/yter service, men mange vet da jammen å utnytte dette til sin fordel!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.