Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 13:39   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Akkurat. Og noe av problemet med denne diskusjonen er at noen har diskutert hva som er snilt, mens andre har diskutert hva som bør være lovlig. Og det er ikke, og bør ikke være, det samme.

Det er vel hele poenget her. Det er lov å være litt slem med noen, men det er ikke lov å plage/mobbe/trakassere. Selv om jeg ikke er jurist, er jeg helt sikker på at ingenting som er skrevet i denne tråden er ulovlig, og det blir litt bizarro å trekke frem slike lovparagrafer. Snilt er det derimot ikke. Jeg er ikke alltid opptatt av å være så snill.

Og, som jeg skrev i mitt forrige innlegg, så synes jeg helt klart at det er lov å ytre sin mening om personer som bruker sin offentlige posisjon til personlig inntjening. Et problem for eks-HKH er selvsagt at hun ikke har særlig valg, siden hun er født inn i en offentlig posisjon (aka republikkalternativet). Men det er ingen tvil om at englekurset hadde vært en fis i utedassen uten hennes navn, selv i disse agurktider.

Jeg er helt sikker på at Märtha tar kritikken fra disse sidene med knusende ro og ler hele veien til banken.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
engleskole, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.