|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, selvfølgelig ikke. Men hva har det med saken å gjøre? Det er da komplett uinteressant hva bilføreren føler inn i seg av sinte følelser så lenge bilen faktisk blir slått av?
|
|
|
#3 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Okei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#5 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner at jeg blir litt redd for å irritere Esme.
|
|
|
#6 |
|
Helt vanlig
|
Jeg kjenner at jeg gjerne skulle vært flue på veggen til følgende scenario; Bil står på tomgang, esme ser dette og slår av tenningen, bileieren kommer springende og er sint. Esme bryr seg lite om at bileieren er sint, dette irriterer bileieren ytterligere og bøllete som han er tyr han til fysisk vold, esme slår igjen. Pang! Slåsskampen er et faktum.
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Hva mente du med dette? At man skal la være å gripe inn fordi man må regne med at bileieren utagerer på noe vis?
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Jeg syns det er rart du sitter med denne oppfatningen. Du mener kanskje at det er noen som har fikset dette lovforbudet fordi de hadde en personlig agenda?
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man har jo nok av folk som også vil insistere på å røyke en plass, selv om det var til plage for andre... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
Helt klart. Her om dagen spurte jeg en dame om hun kunne gå litt lenger bort med røyken sin. Hun sto rett utenfor inngangen til legekontoret, og det var umulig å ikke inhalere røyken på vei forbi. Jeg gikk frem og tilbake to ganger og skulle ut i bilen og hente et sykt barn. Hun så bare dumt på meg, svarte "jaha?", men flyttet seg faktisk litt vekk.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Inni seg. |
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Tja, siden det er laget regler for tomgangskjøring, både i veitrafikkloven, og private i barnehager og borettslag så kan man nok gå ut i fra at det sjenerer temmelig mange.
|
|
|
#15 |
|
saftig
|
Eller mener jeg hva?
|
|
|
#16 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Jeg skriver tilbake til deg, på grunn av at du skrev til meg. Du kommenterer mine innlegg jeg har hatt i denne debatten og kommer med direkte spørsmål til meg, og da er det jo naturlig at jeg svarer på disse. Jeg kan gjerne spole tilbake for deg og vise deg hva jeg skrev, som du reagerte på. Her har du det svart på hvitt nedover: (eller navy og purple, da det gjorde det litt mer oversiktlig.
|
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|