|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)
Det har vært tatt opp i forbindelse med tidligere shoppingtråder.
![]() |
#3 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Nei, da var det noe som ikke stemte i så fall.
Mener du at det ikke er forskjell på hva som er ulovlig og hva som er allment fullstendig uakseptabelt?
Det får være opp til en hver å bestemme. Og valget en tar er vel ut i fra hvor grov overtredelsen til fremmede menneskers valg av tomgangskjøring er?
Kverulerer du kun for å kverulere nå? Eller mener du dette?
? Hva sikter du til som jeg har sagt her?
Du kunne ikke svare på det jeg spurte deg om? I og med at du kom med så mange kommentarer til meg, så gav jeg deg et tilsvar på det du skrev.
Jeg tror nok at barn i byer vil tåle noe eksos. At denne bilens plassering og eksosproduksjon var så voldsom at det var meget ubehagelig og skadelig for noen høres litt voldsomt ut. Da bør det vel i samme hensikt undersøkes bålbrennevanene til barnehagen, for de kan jo være mye mer skadelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
Og det var relevant i forhold til hva da?
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med andre ord sier du at egentlig er det helt ok å være egoist, og om andre har problemer med noe du gjør som er til plage for deg eller andre, så får det altså være dems problem, for du ser vel på det jevne ingen grunntil å ta hensyn til andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Deltidsmamma
|
Jeg skjønner ikke helt denne vrangviljen jeg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
Emneord |
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg |
|
|