Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Hvordan unngår man et "stygt" brudd, dersom man ikke "bare har vokst fra hverande" eller begges kjærlighet gikk over til godt vennskap sammtidig?
Ikke så lett å skrive mye når det ligger her ute, men jeg hadde alle gode grunner til å være sint, forbannet, såret osv da det ble brudd mellom meg og Veslas pappa. Og jeg har temperament nok til å være bitch når slikt skjer. Jeg visste dessuten at dersom jeg hadde gått inn for det, hadde jeg fått omsorgen alene, og maksimalt standard samvær for far.
Men det var aldri aktuelt - for uansett hvor vondt det var for meg, og uansett hvor mye jeg ønsket å "ta igjen" på far, skulle det aldri, aldri gå ut over Vesla. Så etter å ha svelgt både stolthet, selvrespekt og kameler for min del, har vi et svært godt samarbeid. Og det er det eneste som betyr noe. Jeg hadde ikke gjort det for noen andre, men for Vesla kan jeg ta uansett mengde dritt, skyve det til side og sette henne først. Alltid.