Sv: Disse flaggene igjen
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Jeg forstår det, at du ser og har sett en annen virkelighet, men du bør også være åpen for at det også finnes en annerledes verden her i landet, og den er ikke slik. Det er ikke bare svart/hvitt, og det at du jobber med det også og måten du reagerer i diverse tråder, tyder på at du kanskje har det litt tett på og at du kun ser en del av samfunnet vårt. Hvis man bare beveger seg på fineste vestkant eller kun Grønland, så blir synet litt innsnevret til slutt…
Det der må være noe av det mest nedlatende tullet jeg har lest på lenge. Du virker som en person som ikke evner å se så veldig mye lengre enn din egen nesetipp, Lykken. Selv om du bor på østkanten mistenker jeg deg for å ikke akkurat henge med mennesker med annen hudfarge, så den med å kun se en del av samfunnet tror jeg du bør ta litt inn over deg selv også. Selvfølgelig finnes det mennesker som syns brune barn i bunad er helt greit. Men du skjønner vel også at hvis man hver eneste 17. mai får negative kommentarer for klesdrakt og hvorfor du/barnet ditt veiver med ett norsk flagg, så er det ikke de som syns det er greit som gjør mest inntrykk? De gjør nemlig ikke noe ut av seg.
Monsoon har nevnt samme erfaringer i denne tråden, det er ikke en konspirasjonsteori i Lisas hode.