Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 20:57   #1
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Når det gjelder lover så vil jeg benytte anledningen til å påpeke at det ihvertfall sjenerer meg noe helt ekstremt når andre bryter fartsgrensene feil vei og kjører for sakte. Enkelte så til de grader at det burde komme inn under dette med tomgangskjøring.

Jeg er forøvrig veldig enig i dette men om vi skal snakke om alle lovbrudd som er irriterende i større eller mindre grad aner jeg en mengde 'spin-off'-tråder ...

Gammel 12-11-09, 21:00   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg er forøvrig veldig enig i dette men om vi skal snakke om alle lovbrudd som er irriterende i større eller mindre grad aner jeg en mengde 'spin-off'-tråder ...

Altså, jeg tenkte ikke å la dette utarte da. Det var derfor jeg kun tok med Det Viktigste Av Alle.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 21:01   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

What to do, what to do? Fortsette med den uhyre interessante og seriøse debatten, eller gå videre med fjasing...?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.