|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg måtte google de småsnobbete navnene. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
I mål
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg er bare glad for at folk som døper barna sine Carosander kommer med informative uttalelser som "Jeg har ikke trua på det. Jeg er skeptisk til stoffene" under fakkeltoget - det gjør meg enda mer sikker på at det lønner seg å følge anbefalingen til FHI. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Hvis jeg har tverrfaglig legning (!), kan jeg da egentlig jobbe med hva jeg vil? (lurer på å søke jobb som Faglærer ved teknikk- og industriell produksjon helt uten formell utdannelse, eller talent. Men det kan vel læres) |
|
|
|
|
|
#86 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Tverrfaglig legning!
|
|
|
#87 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?gajamor: Jada, det er mye man er 100% sikker på, men synes det er rart man er 100% sikker på at det kommer til å komme en soleksposjon som vipper jorden ut av balanse og skaper en flodbølge som når ca 70 meter over havoverflaten som ender sivisasjonen slik vi (eller mayaene?) kjenner den. Dog har ikke jeg lest artikkelen, og noe sier meg at min kolleg kan ha gjengitt den noe unyansert, og at de kanskje ikke var sååå spesifikt denne forutseelsen fra Mayaene de bekreftet ville inntreffe...
|
|
|
#89 |
|
På lukket avdeling
|
Ja, da kan jeg søke støtte til instituttet og få lønn deretter også. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Bedreviter
|
Fantastisk! |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#92 |
|
I mål
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg har jo tross alt tatt sosialantropologi samtidig som jeg gikk på siving; har jeg da en tverrfaglig legning og kan uttale meg om det meste? |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Såklart. Jeg har slektninger som har studert på HF og SV. Det gjør at jeg kan uttale meg med sikkerhet om alle språkvitenskaplige og samfunnsvitenskaplige spørsmål. Gener og sånt, vettu.
|
|
|
#94 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, bare at onkelen min er overbevist at det vil skje i nærmeste fremtid, altså sånn ca i 2012.
Du har helt rett i at det kan like gjerne være de grunnene du nevner. Men det er forskere som mener det har sammenheng med magnetfeltskiftninger. Så man kan ikke avfeie den årsaken heller.
|
![]() |
|
|