Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)
Opprinnelig lagt inn av amylin, her.
Jeg liker Jamie. Han er herlig sjarmerende med en lespende iver over sunn mat som alle kan lage. Liker Gordon Ramsey. Han er meget bestemt og har en herlig sans for detaljer og deliktasser. Nigella derimot har jeg ikke sansen for i det hele tatt. Minner meg litt for mye om kan-jeg-dyppe-deg-i-smeltet-sjokolade-og-slikke-den-av-deg-mens-jeg-stønner-høyt-type-matlaging som jeg ikke har sansen for. Hun lager sikkert god mat, men jeg orker ikke se programmene hennes. Irriterer meg sånn over hennes vesen, at jeg ikke klarer å følge med på det hun lager.
Enig med Amylin. Jeg har riktignok ikke sansen for den serien hvor han reiser rundt og har show, men matprogrammene og skoleprogrammene har jeg satt pris på. Jeg skjønner ikke at man mener han er arrogant og latterliggjørende? Ikke mer enn andre kokker iallefall.
Lisa, jeg syns du lider litt av "nordemnn-i-utlendighet" syndromet, hvor alt er så teit og provinsielt med Norge, og alt bare er så mye bedre, utviklet og urbant der du er. Å si at det er pussig at Jamie er poppis i Norge blir for teit, vi snakker om en fyr som er ganske kjent og poppis i hele verden. Deriblant Storbritannia. Syns du er litt jantete nå.