Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)
Opprinnelig lagt inn av amylin, her.
Jeg liker Jamie. Han er herlig sjarmerende med en lespende iver over sunn mat som alle kan lage. Liker Gordon Ramsey. Han er meget bestemt og har en herlig sans for detaljer og deliktasser. Nigella derimot har jeg ikke sansen for i det hele tatt. Minner meg litt for mye om kan-jeg-dyppe-deg-i-smeltet-sjokolade-og-slikke-den-av-deg-mens-jeg-stønner-høyt-type-matlaging som jeg ikke har sansen for. Hun lager sikkert god mat, men jeg orker ikke se programmene hennes. Irriterer meg sånn over hennes vesen, at jeg ikke klarer å følge med på det hun lager.
Enig. Jeg blir litt flau på hennes vegne innimellom.
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Jamie er ikke arrogant? Han staar jo og ler og slenger spydigheter om folkene han liksom skal belaere med sine gode matvaner. Ille var det med disse dinnerladyene som han ikke engang klarte aa laere aa lage pasta fordi "these people are too stupid for their own good" som han sa. Det komiske er jo at Jamie er en Essex boy og cockey selv og da blir det enda dummere.
Mener du at han ikke kan uttale seg om andre mennesker fordi han har en spesifikk bakgrunn? Hva er logikken?