|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Harde treningsøkter mer effektivt både for styrke og utholdenhetDu skal trene temmelig hardt styrke for å matche kaloriforbrenningen av en løpetur, altså. Jada, du bygger muskler og øker basalforbrenningen, men denne uken har jeg svidd av nesten 2000 kcal på løping. Det er ikke lett å matche med styrke. Sånn hvis vekten er poenget.
|
|
|
#22 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Harde treningsøkter mer effektivt både for styrke og utholdenhetDet vet jeg, Candy, om den var til meg. Det er derfor jeg setter inn et gir til nå. Jeg er ikke lagd sånn at jeg gidder ALT på en gang. Jeg må lure meg selv litt. Nå skal jeg se på kostholdet mitt, også skal jeg legge inn litt kardio. Litt. Jeg greier maks to minutter løping for tida - og det er en god forbedring fra mitt halvminutt for to måneder siden.
|
|
|
#24 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Harde treningsøkter mer effektivt både for styrke og utholdenhetHehe, ok. Tar det til meg læll! For jeg trenger litt mer motivasjon for å hive meg på kardioen. Jeg har ikke funnet en eneste måte som jeg virkelig liker. Spinning? NEI. Zumba og denslags? Hell no. Ellipsemaskin. For noe tull. Roing? Hahahaha! Jeg skal ikke nærme meg maskina engang. Da står vi igjen med mølle. Meh. Så det er bare å stille seg på mølla og trykke på knappen for å få båndet til å gå.
|
|
|
#25 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Harde treningsøkter mer effektivt både for styrke og utholdenhet
Mitt innlegg var egentlig helt uavhengig av ditt, altså.
|
|
|
#26 |
|
Kom ut av tellinga.
|
|
|
|
#27 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv enkle tøffe timer type Puls, noen med step eller vippebrett. Det er en fordel å være sterk i mage, rumpe, lår og overkropp.
|
|
|
|
#28 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Du aner ikke hvor feil person du sier dette til. Jeg liker ikke saltimer. Punktum. Og dette kommer fra ei som elska dansetimer i sin tid. Klassisk, jazz, moderne - jess. Men nå, når jeg føler at kroppen virkelig ikke er på lag med meg, så misliker jeg intenst sånne timer. Den dagen rumpa er mindre og kondisen bedre, så kanskje.
|
|
|
#29 |
|
Passe aktiv
Ok, og du fant ikke engang glede av zumba?
|
|
|
|
#30 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Nix. Jeg tvang meg gjennom noen timer, og det var jo ok da jeg var der. Der og da. Men som en gjennomgående dette skal jeg gjøre hver uke-greie ... nei.
|
|
|
#31 |
|
Hertuginne
|
Sv: Harde treningsøkter mer effektivt både for styrke og utholdenhetjolie er min tvillingsjel når det gjelder trening, ser jeg. Har prøvd meg på saltimer, men motiveres virkelig ikke av en peppy dame som tror hun er kjempegod på å motivere og i tillegg har jeg en intimsone på sånn ca en kilometer.
|
|
|
#32 |
|
Passe aktiv
Sv: Harde treningsøkter mer effektivt både for styrke og utholdenhetJeg er heldig med instruktørene. Flere er 35 år eller mer og har 15 års erfaring som instruktører. Ei er lege, en annen fyisoterapaut. De er alle svært personlige gruppetrenere som snakker direkte og gjerne retter på meg. Nå skal senteret stenges for ett år. Det skal rives og bygges nytt. Og i den anledning lovte den ene instruktøren at vi skulle få slite med de samme gamle i nytt senter. Her kommer det ikke svenske aerobic brudar på 20 år. Men jeg forstår at ikke alle har det tilbudet.
|
|
|
|
#33 |
|
Hertuginne
|
Sv: Harde treningsøkter mer effektivt både for styrke og utholdenhetDet er ikke det at jeg ikke klarer å gjennomføre, formen er faktisk ganske bra, men det er jo så gudsjammerlig kjedelig. Halvveis ut i timen er jeg møkklei og har lyst til å skade både instruktøren og musikkanlegget.
|
|
|
#34 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som om jeg skulle skrevet det selv.
|
|
|
|
#35 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er jo ulike ting som motiverer ulike personer, men jeg kan jo si hvordan hvordan jeg gikk fra å være En som hater jogging til En som løp halvmaraton på trekvart år.
|
|
|
#36 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Takk for gode råd!
|
![]() |
|