|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#362 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2
Det var mange som ikke så hva som var så ille med Muhammed-karikaturene, men det var visst respektløst å håne noens tro på den måten. Kristendommen er dog unntaket, den kan man visst drive harselas med så mye man ønsker. |
|
|
|
|
|
#363 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg har ikke orket å lese gjennom denne tråden. Jeg digger Schau.
|
|
|
#364 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#365 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg lurer veldig på hvilken metodikk du mener?
Det var nå kanskje ikke meningen.
|
|
|
#366 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Heisan |
|
|
|
|
|
#367 |
|
Borte
|
|
|
|
#368 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Er du virkelig seriøs? |
|
|
|
|
|
#369 |
|
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg har ikke sett programmet, men kunne sikkert sett det. Schau synes jeg noen ganger er hysterisk morsom, og noen ganger blir det helt feil. (Som "fuck for forest". Mange barn på Quart, og der gikk det ikke an å bruke av-knappen.) |
|
|
|
|
|
#370 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg liker ikke typen Kristopher Schau og gidder derfor ikke se programmene. Men jeg forstår ikke at det han gjør skaper slik oppstandelse og slike følelser. Snakk om å legge mere i programmene enn det det er/og eller vri det til noe annet enn det det er. |
|
|
|
|
|
#371 |
|
Superaktiv
Ja, jeg er seriøs. |
|
|
|
|
|
#372 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg har ikke sett programmet og kommer ikke til gjøre det heller. Ikke pga innholdet, men fordi jeg ikke har noe sansen for Schau. Dessuten gir tittelen på programmet meg flashback til filmen Seven. |
|
|
|
|
|
#373 |
|
Superaktiv
Det finnes klare eksempler på ting som kan skje ved at barns grenser tøyes. Vi trenger ikke å gå lenger enn til USA (selv om det er langt dit). Før (les ca. 25 år siden) var der få TV-kanaler der også. Men siden 80-tallet skjedde det en eksplosiv økning av antall TV-kanaler, og desto mer vold på TV. |
|
|
|
|
|
#374 |
|
<*(((<
|
Dette blir jo bare for enkelt, jeg kjøper ikke argumentasjonsrekken din i det hele tatt. Du tror ikke at mengden/tilgangen på våpen og andre samfunnsmessige forhold har noe å si for graden av vold i et samfunn? Jeg vil tro at Canada ikke ligger spesielt langt bak USA når det gjelder mengden TV-kanaler eller vold på TV, for eksempel... |
|
|
|
|
|
#375 |
|
Borte
|
Jeg er også veldig imot vold på TV, og da særlig som underholdning rettet mot barn. Men jeg syns ikke det har noe med debatten rundt Kristophers Schaus programmer å gjøre. Jeg har ikke sett den nye serien, men tidligere så kan jeg ikke se at han har noen voldelige innslag. Det du skriver er helt på siden av denne diskusjonen.
|
|
|
#376 |
|
Superaktiv
Faktisk enig i mye av det du skriver. Spesielt det siste. Sånn sett så håper jeg at folk som ser Kristopher Schaus innslag om fiksing av haka kan dra en parallell til de programmene du nevner. |
|
|
|
|
|
#377 |
|
Borte
|
Velkommen hit! Dette er et fint forum, håper du vil trives.
|
|
|
#378 |
|
Superaktiv
Ser du helt bort fra at dette kan stemme? |
|
|
|
|
|
#379 |
|
<*(((<
|
Hva er det som kan stemme? At vold på TV er hovedårsak til voldsmengden i USA? Det tror jeg ikke stemmer, nei. |
|
|
|
|
|
#380 |
|
saftig
|
Kan man? Føler du deg hånet av programmet?
|
![]() |
|
|