Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 21:43   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?

Igår da jeg hentet i barnehagen var det rundt minus 5, og ikke noe særlig vind. Lillesøster hadde ligget og sovet i voksiposen sin da vi kom dit (vi hadde gått en lengre runde) og hadde på seg en tynn ullhettelue. Da vi skulle hjem igjen lot jeg henne sitte litt mer opp i vogna slik at hodet hennes stakk opp. Jeg hadde med en tykkere lue til henne (i tilfelle hun hadde våknet tidligere på runden vi gikk), men siden det tar ca 5 minutter å gå fra barnehagen og hjem, vurderte jeg det til at jeg ikke trengte bytte for den korte strekningen.

Så dukket en far i barnehagen opp, en av familiene vi kjenner sånn middels, og han er av den meget oppegående typen. Han ser på henne og sier "litt tynn lue eller?" hvorpå jeg bare fleiper det bort fordi jeg virkelig ikke kan tro han mener det seriøst og han igjen sier (alvorlig) "ja, er ikke den lua litt tynn nå sånn at hun fryser?". Jeg kjenner bare at Dårlig Mor stempelet dunker, og hiver meg inn i en forsvarstale av typen "har en tykkere lue med, men det er jo så kort hjem". Etterpå må jeg bare flire over at han i det hele tatt kommenterte det hele.

Hva sier dere; kommenterer dere til folk i barnehagen dere kjenner sånn middels at barna deres er for dårlig kledd?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.