Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvit saus fra pose?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 14:36   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvit saus fra pose?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg visper mel og smør sammen, har i melka og visper en gang til. Så lar jeg det stå til jeg ser at jeg må røre en gang til. Det kan godt gå tre minutter til dette skjer. Jeg står jo på kjøkkenet. Pulversausen visper man jo også sammen med melka. At man trenger å stå ved siden av og passe på så voldsomt betyr vel bare at man burde lære mer om sin egen komfyr, eller skru ned varmen ett hakk. Og som sagt (når vi først er inne på sekundtelling) så slipper jeg å ta ut et litermål, ta melka ut av kjøleskapet, måle 7 dl melk, helle melka fra litermålet opp i kjelen, og ikke minst: VASKE DET OPP ETTERPÅ.

Gid! Har du ikke oppvaskmaskin??? Ja da skjønner jeg jo godt at du like godt kan lage maten fra bunnen av, for da bor du jo på kjøkkenet allerede!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.