Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 11:30   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg påpeker også av og til når andre skriver feil, mange skrivefeil er jo utrolig morsome f.eks. Det er måten du gjør det på som forundrer meg. Det er vel mulig å kommentere noe uten å være spydig. Og hvordan vet du forresten at denne personen slurver med vilje?? (Jeg er slett ikke så sikker på det.)
Når det gjelder å "hoppe inn i tråder," så er vel ikke det noe bare jeg driver med. Er ikke det ganske vanlig? Noen hopper inn i en tråd i harnisk over at en baby smaker is, jeg kommenterer (av og til) ekkel oppførsel mot andre brukere. Hva er forskjellen?
(Likevel ser jeg at smileyen jeg burde ha brukt var denne: , ikke denne: , da ville jeg kanskje ha unngått Tante Sofie beskyldningene. )

Så du oppfatter altså meg som spydig fordi jeg tar for meg en setning av Siw og sier at den er umulig å forstå. Måten du gjør dette på, bør jeg altså ta lærdom av:

Opprinnelig lagt inn av rine

Hm...jeg registrerte at det manglet noen tegn, men jeg klarte faktisk å forstå den likevel!! Er det jeg som er ualminnelig smart, eller er det dere som er....:say no more: ?

Kult, ingen spydigheter her, nei.

Opprinnelig lagt inn av rine

Skal ikke skryte på meg 100% feilfritt språk, men jeg vil påstå at jeg skriver bedre (riktigere) enn både Skremmern og Sitron f.eks.

Jeg har aldri påstått at jeg er bedre enn verken deg eller Siw i norsk rettskriving, jeg påpekte én setning som inneholdt feil og mangler. Hva gjør du?

Greia med deg, rine, er at du ser ikke spydighetene og dritten du slenger ut selv, ettersom du er så opptatt av å "forsvare" og beskylde andre hele tiden.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 12:29   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så du oppfatter altså meg som spydig fordi jeg tar for meg en setning av Siw og sier at den er umulig å forstå. Måten du gjør dette på, bør jeg altså ta lærdom av:

Kult, ingen spydigheter her, nei.

Jeg har aldri påstått at jeg er bedre enn verken deg eller Siw i norsk rettskriving, jeg påpekte én setning som inneholdt feil og mangler. Hva gjør du?

Greia med deg, rine, er at du ser ikke spydighetene og dritten du slenger ut selv, ettersom du er så opptatt av å "forsvare" og beskylde andre hele tiden.

Skremmern; Jeg har selvinnsikt skjønner du. Har vært sarkastisk og spydig siden jeg ble født, sånn omtrent. (Og jeg hadde ledd av kommentaren din også, hvis den ble sagt bak ryggen til vedkommende.... :ærlig: )
I de tilfellene der jeg slenger dritt, eller er spydig her inne, er det jo til folk som "had it comming," slik du i aller høyeste grad hadde i denne tråden. Jeg synes det er helt greit når spydighetene "sparker oppover"- dvs til folk som er med på leken, eller på andre måter bør være i stand til å takle det. Jeg aner jo ingenting om Siw i så måte, jeg tenker bare at hun sannsynligvis har problemer med rettskrivingen, og at innlegget hun kom med var helt uten baktanker om noe som helst. Da blir det litt merkelig å svare henne på den måten du gjorde.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 12:55   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern; Jeg har selvinnsikt skjønner du.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 13:00   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern; Jeg har selvinnsikt skjønner du. Har vært sarkastisk og spydig siden jeg ble født, sånn omtrent. (Og jeg hadde ledd av kommentaren din også, hvis den ble sagt bak ryggen til vedkommende.... :ærlig: )
I de tilfellene der jeg slenger dritt, eller er spydig her inne, er det jo til folk som "had it comming," slik du i aller høyeste grad hadde i denne tråden. Jeg synes det er helt greit når spydighetene "sparker oppover"- dvs til folk som er med på leken, eller på andre måter bør være i stand til å takle det. Jeg aner jo ingenting om Siw i så måte, jeg tenker bare at hun sannsynligvis har problemer med rettskrivingen, og at innlegget hun kom med var helt uten baktanker om noe som helst. Da blir det litt merkelig å svare henne på den måten du gjorde.

Jaha. Charming.

Det er greit å gjøre narr bak ryggen til folk, men en så uskyldig kommentar som Skremmern kom med i full offentlighet, det er feil? rine, ser du virkelig ikke at det er du som stakkarsliggjør siw med alle disse innleggene om sparking nedover, at man må huske på at folk kan ha senskader etter rus ( ) og derfor ikke finner CapsLock og whatnot?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
signatur

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.