Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Diskriminering ved boligutleie

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 10:03   #11
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Diskriminering ved boligutleie

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jepp. Det er ørlittegranne drøyt å si at aktiv islam umiddelbart er noe man ikke vil ha i hus. Jeg jobber tett med en aktiv muslim, det er en kjernekar på alle vis. Han har sågar ikke det aller minste lille problem med å ta en beskjed fra meg eller spørre meg om ting.

Selvsagt finnes det muslimer som ikke kan tilsnakkes av en kvinne. Det finnes nordmenn også som ikke kan det.

Ja, men så fikk hun jo spørsmål til det, og så forklarer det med personlige erfaringer. Og blir folk sjokkert, og sier at dette var jamen diskriminerende!
Poenget mitt var at det går an å ha negative erfaringer med muslimer. Uten at man nødvendigvis skjærer alle over en kam.

For min del, med muslimer og kristne og hva man har, så tror jeg det er når det blir så mange samlet på et sted som gjerne gjør at det blir problemer. Da blir den religiøse moralen sterkere og "normale" folk kan føle seg annerledes. En og annen muslim og kristen her og der er nesten nødt til å tilpasse de rundt.

Sist redigert av bønna : 20-06-11 kl 10:18.
bønna er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.