|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)
He he sorry, naar jeg sier IKEA bokser saa mener jeg disse ganske store boksene som fungerer utmerket som matboks! Ikke noe galt med boksene, de er jo fine matbokser men det jeg synes er trist er naar barn drar til bhagen med en slik boks i ryggsekken og den boksen er stappfull av broskiver som skal vaere 3 maltider om dagen. (I vaar barnehage faar de ikke noe mat servert lenger). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)
Skjønner! Ja, sånn er det i vår barnehage. De holder ett varmt måltid i mnd, suppe og pølser noen ganger på den faste turdagen, men hovedsakelig er det vi som holder maten. Og da blir det mye brødskiver. De kan få meg seg babyglass (for de som bruker det), frokostblandinger, youghurt og ellers det vi sender med. Men varme retter går ikke, fordi de har ikke kapasitet til å varme opp evnt retter man sender med. Veldig synd, for jeg prøvde dette noen ganger, men ungene syntes ikke kald middagsmat var så stas. Heldigvis er det ubegrenset tilgang på frukt der.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|