Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gå ned i vekt og bli der?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 21:46   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Solveigmor - gratulerer med vektnedgang. Jeg tror også et HV kurs er veldig viktig. Jeg har planer om å ta dette kurset (for gravide/ammende), så kurs 2 og forhåpentligvis hold vekten kurs etterpå. Men vet du om det finnes på nett?. Vi har ikke Grete Roede kurs her jeg bor.
Skal prøve å kutte ut halvfabrikat, merket det faktisk etter en sommer uten noe som helst ferdigmat at kroppen var mye bedre. Da var vi på fjellet med familien til mannen på stølen, der var det ingen halvfabrikat nei .

Nooria - har lest litt om lavkarbo, det jeg synes er vanskelig der er kutt av brød og poteter. Vi spiser ganske grovt brød og har poteter ca 3 ganger i uka tenker jeg. Men kunne kanskje erstattet det med andre grønnsaker. Ris bruker vi og endel. Jeg er forferdelig fysen på alt mulig, når kroppen plutselig liker ting jeg ikke likte før bare fordi jeg har det i skapet er det nok en faresignal ja...., tror nok kroppen min er på full fart oppover...

Sist redigert av Zip : 09-10-06 kl 21:54.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.