Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gå ned i vekt og bli der?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 22:01   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Nooria - har lest litt om lavkarbo, det jeg synes er vanskelig der er kutt av brød og poteter. Vi spiser ganske grovt brød og har poteter ca 3 ganger i uka tenker jeg. Men kunne kanskje erstattet det med andre grønnsaker. Ris bruker vi og endel. Jeg er forferdelig fysen på alt mulig, når kroppen plutselig liker ting jeg ikke likte før bare fordi jeg har det i skapet er det nok en faresignal ja...., tror nok kroppen min er på full fart oppover...

Ja det syntes jeg også... helt til jeg oppdaget at ved å kutte det mistet jeg søtsuget . Da ble motivasjonen ganske sterk serru... for ikke å snakke om at jeg ble så våken (har alltid slitt med mye trøtthet... spesielt i hyggelige sammenkomster med god mat ).

1 potet 3 ganger i uka samt en skive GROVT brød hver dag er ikke så ille dersom du erstatter det med grønnsaker og proteinrik mat. Selv må jeg kutte brødet helt ut samt ta kromtabletter for kvitte meg med søtsuget og gå ned i vekt.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.