Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-07, 22:51   #23
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er klart. Men man tolker litt i verste mening om man opplever et forslag som dette som en "nedvurdering" av alt det andre barnehagen driver med, synes jeg. Det er naturlig at man er spesielt opptatt av et område man selv har problemer med, men det betyr ikke at man synes alt annet er uviktig, bare at man kanskje selv ikke er så engasjert i det.

Jeg vil tro at de fleste foreldre vil foretrekke å ha barna sine i en barnehage med et godt faglig innhold hvor de voksne evner å se barnas behov på en generell basis, men som kanskje bommer på påkledningen fra tid til annen enn en barnehage hvor barna til enhver tid er korrekt kledd, men hvor det meste andre er lavmåls? Som forelder vil i hvert fall jeg foretrekke det førstnevnte.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg oppfatter ikke bina som nedlatende, ~TM~, men det virker nesten som du gjør det ettersom du presiserer at barnehagens oppgave handler om mer enn å "passe barn". Nå er det jo vitterlig et faktum at barnehageansatte kler på og av ungene, mye, og av den grunn synes jeg at påkledning burde ha en mer sentral rolle i utdannelsen enn den ikke-eksisterende ? rollen den har i dag.

Ja, det er ikke til å komme fra at jeg oppfatter bina som nedlatende. Årsaken til det kommer ganske så godt frem her. (Innlegg 157)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.